понедељак, 28. септембар 2015.

O meni...Ja sam zena opicena :)))

Moje je ime Bosiljka Bosa Glusica... imam vise zanimanja :)
Tumac sam Sudbinskih/Ciganskih karti i Astrolog sam prvog stepena Astrologije-natalna Astrologija i Horarna Astrologija/ Astrolosko tumacenje na postavljeno pitanje, to su mi zanimanja po struci i ljubavi <3 <3 <3, Rodjena sam 07.04.1983. godine u Zemunu u 11:38 pre podne, Znak sam Ovan Podznak sam Rak, sa Mesecom u Vodoliji :)))))))).
Diplomirani sam Menadzer za sport i Biznis, diplomirala sam 2005 godine na Visokoj Skoli za Sport...
Obozavam zivotinje, imam 6 pasa: 4 Samojeda i Dva Nemacka Ovcara i cetiri macke...
Volim cvece, decu, smeh :))))) 
Ispunjava me pozitivna energija i veciti sam optimista :)
Sada proucavam Astrolosku Prognostiku Kod Prof. Jovane Lucic Gajic...Volim i Astro medicinu i Astro psihologiju, iskreno najmanje volim Karmicku Astrologiju ali sam svesna toga da i taj segment moram poznavati, stoga cu ga i prouciti i nauciti...


Ovako su me predstavili nadredjeni u Firmi u kojoj radim : 

Bossa

Tumac Sudbinskih i Klasik karti od 17 godine, od 30 godine diplomirani Astrolog Natalne astrologije, Astroloska prognostika, Tranziti planeta i diplomirani Astrolog Horarne Astrologije od 2015 godine. Visak i kristaloterapija od 27 godine zivota! Pomaze u resavanju ljubavnih, finansijskih problema! U oktobru, novembru i decembru 2014 godine radila na OBN TV program uzivo- tumacenje karti! Horoskopski znak Ovan, podznak Rak.,

Ja bi dodala da sam radila i na Pink+ uzivo program u Avgustu Mesecu :)

Moje opsine sudbinske karte su:




I tarot karta :


Karte Nada i Istina/ plava devojka jake intuicije, jedno od znacenja :)))
Karta Zvezda / Plavokosa Devojka Astrolog :)

Ja sam zena...na sve spemna :)))))




Нема коментара:

Постави коментар