четвртак, 23. јул 2015.

Bio jednom jedan lav...Sunce u Znaku Lava


 Sunce je na nultom stepenu znaka Lava- Srecan rodjendan Lavici!!!
Sunce je u znaku Lava-u svom sedistu, bas tamo gde pripada! Sunce u natalnom horoskopu je nase srce, a lav nasa ljubav, Sunce u Lavu je Lavlje srce!!! Sunce u ovom znaku u tranzitu osvetlice polje natalnog horoskopa koji se nalazi u znaku lava, na to polje ce biti usmerena paznja!!!
U prirodnom horoskopu, ako pocinjemo od Znaka Ovan, polje Lava je peto polje, peto polje horoskopa prikazuje nasu decu i prvo dete, nasu ljubav, kako volimo, nas hobi, nase veze...Tamo gde je lav tamo je ljubav...tamo gde je lav tu smo ponosni...
Sada cu vam ispricati jednu smesnu pricu o Suncu u znaku Lava, radi se o mojim roditeljima. Moja mama je znak Znak Lav, podznak Blizanac, napisala sam vec da je Sunce ili So u horoskopu i nas otac i muz. E ovako... Moj otac je Jarac Skorpija sa Mesecom u Vodoliji, haha plupan je  kao i ja, jer i ja imam Mesec u Vodoliji i ima jaku intuiciju i podrzava me u Proucavanju Astrologije, no  On ima So ili Sunce u znaku Jarca, a Moja Mama u Lavu, kad pogledate njegovo i njeno sunce su u opoziciji, tj. njen i njegov ego su opozicioni i stvarno u zivotu je tako. I pita on mene gde je moje sunce, ja mu kazem tvoje sunce je otislo dodjavola!!! Kako??? Pita me tata. "Tako lepo kazem mu ja" ti nisi svestan koliko si srecan sto nas imas, mislim nas dve, mamu i mene!!!" Tvoje sunce je u Jarcu tu mu u Decembru i Danuaru bas i nije najbolje, jel tako? kako je zimsko sunce - zubato je, nikakvo i smuljano, mamino Sunce je u Lavu, ono je na svom mestu tamo gde treba da bude i ona svom muzu posto je muz sunce u natalu daje sve pocasti !!! Moje Sunce je u znaku Ovna tu je Sunce egzaltirano, tj tu Sunce sija naj jace, to je prolecno Sunce i tu Sunce preteruje :)))) "Pazi ovako, ako se mama od tebe razvede, oduzece ti pocasti koje ti daje jer njeno Sunce ti daje pocasti i ljubav, a moje Sunce je u Ovnu i ono ti daje snagu da preterujes i daje ti volju - ako se ja ponovo udam i odem ti si sa tvojim Suncem u Znaku Jarca otisao dodjavola, ostace ti tvoje zubato Sunce!!! Mozes slobodno da uzmes i da se o to Sunce u Jarcu obesis :))) Tako sad znas mama i ja te drzimo u zivotu i da budes dobar !!! Jer ako se naljutimo i odemo - ti si gotov!!! :))))

Na stranu sala, no ima malo i zbilje, volim tu energiju Sunca u Lavu, ima je moja majka, i zaista ima lavlje srce... Lepa je to energija, no kao sto sam napisala, tamo gde se nalazi tranzitno Sunce u Lavu, tamo ce nam biti usmerena paznja... osobama u podznaku Ovan, ce biti usmerena paznja na ljubav, decu, godisnji odmor i hobi, osobama u podznaku Bik paznja ce biti usmerena  na kucu i porodicu,  podznak Blizanac na komunikaciju, kraca putovanja,  informacije, ucenje komsiluk, rodbinu, i slicno, podznak Rak - novac i uopste vrednosti ce biti  aktuelne, poznak Lav bice usmereni na svoj zivot izgled, zelece na neki nacin da zablistaju... :))) Podznak devica, paznja ce biti usmerena na tajne neprijatelje, kupatilo, bazen, prekookeansko inostranstvo, crkvu, malo i spavacu sobu :))))))) i tako dalje. 
Na nultom stepenu znaka Lava je Sunce u egzaktnoj  konjunkciji sa onim pricljivcem Merkurom, o kome sam prethodno pisala dok je bio retrogradan RX. Sada cemo pricati jasno glasno, scenski!!!!!!!!!! Kroz znak Lava plovi vec godinu dana skoro-

Jupiter...i sada je tu.  Venera je usla na kratko u znak Device i vratice se Retrogradno u Znak Lava o tom fenomenu cu tek pisati.....Ovoj veseloj druzini samo onaj mrgud Saturn moze pokvariti planove i nauciti ih po koju lekciju :))))) no nemojte dozovoliti jednom ucitelju sa stapom i mrgodnim licem *Saturn* da Vam kvari Raspust, Odmor i letovanje!!!!! 



                              Bio jednom jedan Lav :))))      


Нема коментара:

Постави коментар